Skip to content

roxy mox

August 25, 2010

ne’am vazut dupa  doua ore si jumate de asteptare care au trecut ca 5(e drept nu in viscol, ci la terasa)…si dupa 3 ani care au trecut in a blink. 3 ani dupa 9 luni de roomate’ ing.  hardcore roomate’ ing.  un roller coaster emotional,  acolo in militari, pe strada politehnicii :)).

acum rad amintindu’mi aparatul de epilat la 1 noaptea si tastatura aia veche si asteptat randul la baie cu orele, dar atunci as fi ucis  :)) (intre timp am invatat sa injur).  in schimb acum as ucide pentru discutiile si insight’urile de atunci.  stii senzatia aia cand te loveste un camion? exact asa erau discutiile pana noaptea tarziu, cand ma anliza de la maduva spinarii pana la vasele capilare si imi lovea un psihanalism din’asta de’al ei de-mi trebuiau 2 zile sa-mi revin. un camion psihanalitic exact asta! lucid si necrutator!

psi’camionul era putin deprimat. camioana rox. roxy mox. putin trista, insotita de motivul tristetii, de productie franceza, wearing  a litle elecric guitar and an electric  little speaker, but let’s leave him in the musical background si revenim…

deci rox mox dupa 3 ani, radiind ca de obicei, un zambet de 10 000 Watts si o super french freza.  dupa ce si-a revenit din impresia de woow ce fain e pe lipscani, ce mai de terase, ce mai de lume, ce atmosfera, dar ce cauta ghena asta de gunoi in mijlocul strazii, vaaai ce local dragut,  ce bine aratam toate, cata pofta de viata in batranul bucuresti, ce noroc pe voi sa aveti parte de asa ceva. prin comparatie se pare ca parisul este prafuit, invechit, batran si imbatranitor, too old school. se pare ca dupa ce treci de prima impresie de woow paris, nu mai e deosebit. terasele noastre nu se compara cu ale lor,  nici atmosfera, nici oamenii, poate doar preturile.  de necrezut!! doar de cercetat!

deci da, de data asta nu ne’a lovit niciun camion, we sat safely on the side terraces. a fost ‘doar’ an improvised girls night out, in care am luat terasele la rand, ne-am imbatat (unii dintre noi, mai eficienti fiind), ne’am hlizit de mama focului, ne’am minunat de ce’am intinerit :)), am concluzionat ca trebuie sa vedem parisul, ca in bucuresti nu e chiar asa naspa. si poate nici parisul n’ar fi if it didn’t lack friends.

2 Comments leave one →
  1. Gabi permalink
    August 26, 2010 6:11 am

    foarte frumos, nice ;), doar o mentiune am si eu criss wax…hmm, pozele they look like crap !!! in rest foarte misto ;).

    • August 26, 2010 9:28 am

      critic mai esti mai, sunt facute cu mobilul, pe intunerc, cu mana usor instabila, nu stiam ca dam de rox :P

Leave a Reply

