Skip to content

material girl

September 20, 2010

stai!

deci daaa!

da,da,da! m’am bucurat mai ceva decât un copil, am aşteptat cu ardoare momentul, după ce i’am dat de n’şpe mii de ori linkuri pe mess, cu cele mai faine noi fosile, de am înnebunit, mai întâi eu şi apoi el (numa’ că lui i’a trecut), am mirosit la parfumuri pînă am halucinat, am verificat şi răsprobat blugii mai vechi si m’am bagat la regim sănătos să mă asigur ca o sa mă încapa numărul pe care l’am cerut şi da sigur ca da! cu două zile înainte mai aveam ninţel şi ţopăiam de fericire.

da fericire, simţeam o mare fericire în anticiparea momentului, ştiu că zici că sunt o superficială şi o nesimţită, că de el nu mi’a fost dor (ceea ce e fals,chiar mi’a fost, ai fi văzut dacă erai acolo, dar asta’i altă poveste) şi da deja..mă laşi cu  material girl, u s%#¤, dar nu e chiar aşa.  iar în ziua aceea chiar am fost fericită, am fost o zâmbră toată ziua, hiper ca un flubber, iar momentul în care le’am desfăcut şi le’am mirosit, pipăit, probat eram ca un copil care se trezeşte dimineaţa de crăciun şi vede cadourile şi se aruncă pe ele like is the end of the world şi se bucură nu doar de ele, care sunt exact ce visa, ci şi gândindu’se că e iubit aşa cum e şi a fost iertat pt toate nebuniile care le’a făcut tot anul şi stai că n’am terminat că de fapt asta vroiam să’ţi spun că a fost o fericire autentică, sparkling, chiar dacă legată de lucruri atît de materiale (fabulous illusions of maya, take me!), a fost poate singura dată pe vara asta (ştiu că e deja toamna, dar nu se pune, că pâna nu’mi intră frigu’n oase tot vară mi’e)(şi nu mă mai întrerupe!) cînd am fost atât de fericită şi nici nu m’am simţit vinovată că sunt o superficială, nici nu mă gandesc că e o regresie…

deci să mă laşi cu prostiile tale! e minunat să iţi doreşti ceva foarte mult şi să exite un  plan concret în care să îl obţii, să îţi dai seama că e exact cum credeai, că e al tău şi ţi se potriveşte de minune. getting what u want and then wanting what u got, it’s nice for a change.

4 Comments leave one →
  1. Gabi permalink
    September 21, 2010 9:46 am

    da cristina, dar aceste lucruri materiale sunt efemere, vin si trec, ar trebui sa avem alte coordonate dupa care sa ne ghidam vietile si sa construim ceva stabil si durabil nu castele de nisip in fata valurilor distrugatoare si primul pas cristina spre reeducare o a fie LET’S DO IT ROMANIA, te duc la adunat gunoaie si starvuri de pe pajisti. Sa-ti intre bine in cap adevaratele valori ale vietii!

  2. September 21, 2010 3:37 pm

    deci babe, n-ai vazut reclama de la mastercard? am zis ca uneori poti fi fericit din lucruri marunte si materiale, nu ca ajungi in nirvana sau ca esti mantuit, geesh! si da unele dintre le pot tine o viata cum ar fi un ceas :D.
    astept cu maaare interes revelatia adevaratelor valori cand o sa ne batem cu gunoaie..sau te refereai la bautele eco’cool de dupa :D (propun acelasi loc, aceeasi formula).

  3. Gabi permalink
    September 21, 2010 4:20 pm

    criss nu stiu daca ar trebuii sa mai vorbim despre nici un fel de coordonate sau alti vectori de directie cand vorbim despre baute eco-cool, rezulatatul a fost evident :P. neeeaaahhh locatia poate fi schimbata dar clar formatia nu, poate chiar marita la numar.

  4. September 21, 2010 4:29 pm

    pai, cine crezi tu ca mai poate face fata la nivelul nostru de dementa si aberatie?

Leave a Reply

