Skip to content

je suis malade

October 20, 2010

je suis obsédé: nu mă pot concentra pe altceva, nici nu’mi doresc…îhîmm!

j’ai hypertension: te  simt de departe, am un super’radar care incepe să zbată ca nebunu’ în piept, în urechi, în tâmple, pe măsură ce te apropii

i ont la fièvre: ….

je suis hiper: de la cioco şi de la vin, mai am ninţel şi mă sui pi capu’ tău, unde o să încep să merg&ţopăi în mâini, o să’mi iau avânt ş’o să mă arunc cu limba pe obrazul tău drept, până la buze, unde mă voi topi ca să mă sorbi dintr’un sărut

je suis en délire: ăăăăăăă, deci da, e posibil.

3 Comments leave one →
  1. Gabi permalink
    October 21, 2010 2:06 pm

    u’re in love !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. October 22, 2010 8:03 am

    might be sherlock! :)

  3. November 13, 2010 6:55 pm

    Dragut … :)

Leave a Reply

