Skip to content

mi’ar placea

January 4, 2011

mi’ar plăcea sa fiu ceasul care te ţine de încheietură,

de mâna ta aia perfectă,

sau paharul pe care îl duci la buze,

buzele tale alea perfecte,

sau mai bine vinul pe care îl sorbi cu atâta poftă,

dar cel mai mult îmi place să fiu eu,

şi să adorm în fiecare seară,

în îmbrăţişarea ta perfectă

10 Comments leave one →
  1. Gabi permalink
    January 4, 2011 11:05 am

    deci pe baza de iubire aici la tine si all that crap???? sau imi scapa mie ceva????

    • January 4, 2011 11:12 am

      hahahaaaaa! cinicule, u wish u had a slice of that crap :P

  2. Gabi permalink
    January 4, 2011 11:15 am

    nope, nu-mi place, stinky, smealy crap. :P. dar unde se gaseste acest crap sa stiu sa ma feresc ?

    • January 4, 2011 11:21 am

      te gaseste el pe tine talanel, cand te astepti mai putin si te loveste, rau de tot, sweeps u off ur feet :P, cred ca eschivele tale de mare rugbyst al patriei vor fi neputincioase :D

  3. Rod permalink
    January 5, 2011 11:14 am

    suuuper fain. ;)

  4. Rod permalink
    January 5, 2011 11:15 am

    Gabriel, u nutts ?!?!?!?!?!

  5. Chilia permalink
    January 5, 2011 3:02 pm

    Dragostea e ca o raie te mananca si-n calcaie

    • Gabi permalink
      January 5, 2011 4:12 pm

      Si te scarpini si de frica, ziua, noaptea te mananca

  6. March 13, 2011 9:53 am

    mi’ar plăcea ca ceasul tau biologic sa stea
    sa-ti dea ragazul sa te bucuri
    sa-ti bei zilele si noptile
    sa-ti canti existenta
    as vrea sa poti respira libertatea alegerii
    si sa te descoperi in fiece lucru iti atrage atentia
    sa adormi indragostindu-te de tine
    prin prisma lucrurilor frumoase din jurul tau
    in care te oglindesti …

Leave a Reply

