Skip to content

sfarsit de lume

August 3, 2011

De aceea ma întorc mereu

în atâtea locuri de departe

să mă’ntâlnesc cu mine însumi

şi să mă caut neîncetat,

singurul martor mi”este luna

şi-apoi să fluier bucuors

călcând pe bolovani şi pietre,

sarcina mea e să exist

toată familia mea e drumul.

Pablo Neruda

Sfârşit de lume (Vântul)

motto Isabel Allende/ Portret în sepia

6 Comments leave one →
  1. Gabi permalink
    August 3, 2011 4:51 pm

    citat din MAD MAX???

  2. August 4, 2011 3:43 pm

    nuuuuu, din Rocky!

  3. Gabi permalink
    August 4, 2011 3:56 pm

    mad max, rocky si norris…mari poeti.

  4. November 1, 2011 10:31 am

    super tare citatatul… felicitari pt blog

  5. November 1, 2011 10:43 am

    mersiiic :”>

Leave a Reply

